912
10:52
20.03.2017
İlimize Atanan Geçici Öğreticilerden İstenen Belgeler
Başvurular Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü Proje Bölümünde alınacaktır. (Tarih: 20 - 24 Mart 2017)
- Adli Sicil Belgesi
- İkametgâh Belgesi
- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (Aslı ibraz edilir.)
- Mezuniyet (Diploma) Belgesinin Fotokopisi (Aslı ibraz edilir.)
- Askerlik Şubesinden alınan Askerlik Durum Belgesi
- KPSS sonuç belgesi
- SGK İşe Giriş Belgesi (Varsa daha önce çalıştıkları işlere dair)
- 4 adet vesikalık fotoğraf (son 6 ay içinde çekilmiş)
- Sağlık kurulu(heyet) Raporu (Devlet veya özel hastaneden alınabilir, “Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmamak” ibaresi yazılmalı.)